Франчайзинг перекладається з англійської як "привілей". Франчайзер пропонує франчайзі за пряму чи непряму фінансову винагороду можливість використати товарний знак та комплекс інших прав на свою інтелектуальну та виробничу власність. Франчайзі зобов'язується вести бізнес, не виходячи за межі концепції, запропонованої франчайзером.
Звісно, у кожному бізнесі основна мета сторін – отримання прибутку. Однак на відміну від традиційної, партнерська франшиза, передбачає паритет франчайзера та франчайзі та однакову частку відповідальності за дії в рамках спільного бізнесу. Вона передбачає угоду партнерів, так само зацікавлених в успіху спільної справи.
При цьому сьогодні партнерську франшизу пропонують далеко не всі учасники ринку франчайзингу. Тому що, незважаючи на рівну відповідальність франчайзера та франчайзі за дії в рамках співпраці, франчайзер все ж таки бере на себе додаткові зобов'язання. Причому не лише на стадії старту проекту, а й з управління вашою компанією надалі.
Франшиза - чудова можливість без значних фінансових вкладень розпочати власну справу під чужим вже розкрученим брендом на основі його ефективної бізнес-концепції. Партнерська франшиза - це теж робота під ім'ям і за фірмовими технологіями та стандартами відомого бренду, але при дотриманні рівних та взаємовигідних відносин сторін.